Recomandare de plajă ca afară dar la noi pe litoral

Săptămâna trecută am fost invitată într-o mică excursie de o zi să testez plaja Sensiblu din Mamaia şi cum tocmai ce mi se încheiase vacanţa şi simţeam deja nevoie de alta, am acceptat, chiar dacă nu mă dau în vânt după mersul cu autocarul, mai ales că am plecat dimineaţa şi am venit seara şi a fost foarte obositor.

plaja-sensiblu

Am ajuns pe plaja Sensiblu din Mamaia pe la ora 12 şi ne-am băgat direct sub umbrele, deşi nu ardea soarele aşa de tare. Am avut noroc să prindem o vreme foarte bună, să nu fie extrem de cald, dar nici frig, perfect pentru baie şi plajă. Eu pe plaja din Mamaia nu am mai fost de când am testat hotel Modern cu serviciile all-inclusive şi uitasem că e tipul meu preferat de plajă: cu intrare lină şi fără valuri. Pentru prima oară în ultimii ani, am intrat şi eu în apă la mare (ştiu că sună ciudat, dar nu mă dau în vânt după apă).

Facilităţi pe plaja Sensiblu:

• şezlonguri şi umbrele
  • 400 de locuri disponibile
  • curăţenie
  • nu au voie vânzătorii ambulanţi pe plajă, aşa că e linişte, fără zbierătele şi versurile îndoielnice ale vânzătorilor de “porumbel”
  • Beach Bar, cu băuturi diverse
  • loc de joacă pentru copii (nu sunt foarte multe instalaţii de joacă, dar sunt în stare bună)
  • zonă de lounge, unde poţi sta să bei o cafea sau ceva rece
  • zonă de activităţi, unde se face yoga, pilates sau zumba, gratuit, după un anume program
  • duşuri şi cabină de schimb
  • teren de volei
  • un consultant Sensiblu este prezent tot timpul acolo pentru a-ţi oferi sfaturi privind protecţia solară adecvată sau legat de alte afecţiuni de sezon.

Dezavantaje

• preţul destul de ridicat – dacă stai un sejur complet, scoţi o sumă cam mare din buzunare, însă dacă vrei să mergi doar o zi, cred că poţi da şi suma respectivă pe două şezlonguri ca să te bucuri de linişte şi relaxare. Înţeleg că şezlongul este 25 de lei pe zi, nu am confirmare pe preţ încă.
  • nu există toalete publice în apropiere (ecologice sau de alt tip) – noi am mers la toaletă la hotel Ovidiu, sunt foarte ok toaletele şi cred că pot fi folosite de toată lumea, sunt la intrarea din spate a hotelului, dar aş fi preferat să existe toalete mai aproape de plajă.

Experienţe noi pentru mine

• am intrat în apă şi a fost chiar plăcut, apa nu era aşa de rece şi faptul că nu erau valuri m-a ajutat să-mi depăşesc teama.
  • am fost la yoga pe plajă, eu care nu mă duc niciodată la chestii din astea publice, mai ales unele care implică bâţâială şi coordonare (ghici care sunt eu 😀 ).

plaja-sensiblu-3

• am gustat un cocktail Lillet, îl pândeam de mult dar nu reuşisem până acum – e o combinaţie de Lillet (un aperitiv) cu apă tonică, felii de castravete şi zeamă de lime.

plaja-sensiblu_lillet

Cât timp am stat pe plaja Sensiblu, am putut şi să testăm diverse produse recomandate pentru expunerea la soare: loţiuni cu protecţie UV, loţiuni pentru după plajă, creme pentru accentuarea bronzului etc. Dacă pe cele de la Avene le ştiam foarte bine, în special crema reparatoare after-sun şi crema cu protecţie UV (Avene va fi întotdeauna prima mea recomandare în materie de protecţie solară pentru copii), cu produsele de la L’Erbolario nu eram familiarizată.

plaja-sensiblu_produse-lerbolario

Mi-a plăcut foarte mult un spray cu protecţie solară cu ulei de argan, în general îmi plac produsele cu protecţie solară care nu te fac să arăţi ca omul zăpezii după aplicare, aşa că uleiul acesta spray mi s-a părut genial. Cei de la L’Erbolario mai au şi alte produse în gama cu protecţie solară, printre care şi un balsam de buze şi un şampon care atenuează efectele dăunătoare ale soarelui şi mării asupra părului. Pe acesta l-am primit cadou, aşa că abia aştept să-l testez! Mulţumesc, Carmen, că ai făcut schimb cu mine şi mi-ai dat şamponul în schimbul gelului de duş din aceeaşi gamă! 😀

O altă descoperire interesantă a fost spray-ul pentru răcorire facială de la Apivita, până acum nu mă dădeam decât cu apă termală, dar acest produs mi s-a părut interesant. Greek Mountain Tea Face Water e denumirea completă şi îl găsiţi în farmaciile Sensiblu. Şi tot de la Apivita, am mai descoperit o cremă de faţă CC cu SPF, dar am alte produse desfăcute momentan, aşa că nu am testat-o (am primit-o cadou).

One Reply to “Recomandare de plajă ca afară dar la noi pe litoral”

1. Nu testasem nici gelul de duș, nici șamponul. Așa că voi începe cu gelul de duș. Îmi plac destul de mult produsele l’Erbolario 😍😍
    Și eu îți mulțumesc pentru fotografii reușite.