Cel mai frumos cadou de ziua ei – timp petrecut împreună

Acum exact un an, tot în octombrie, dar 2018, am fost cu Eliza la un eveniment la hotelul Marriott din București. A fost atât de impresionată de felul cum arăta hotelul, de eleganță și de aparentul lux încât mi-a spus că cel mai frumos cadou pentru ziua ei de anul viitor ar fi să mergem să stăm noi două, o noapte, la un hotel așa de frumos.

M-am tot gândit la dorința ei, am analizat ofertele hotelurilor mai de lux din București și i-am pregătit o mare surpriză: chiar în noaptea dinainte de ziua ei ei ne-am cazat la Sheraton, un hotel central, foarte frumos și unde Eliza s-a simțit ca o prințesă.

Nu am făcut ceva foarte special: ne-am cazat, apoi am fost să bem o ciocolată caldă, sus în lounge-ul de la etajul 18. Ne-a plăcut să admirăm priveliștea prin ferestrele largi ale hotelului, și din camera noastră de la etajul 15 și de sus din lounge.

Apoi am fost la piscină (și i-am făcut surpriza de a-i dărui un halat cu unicorn pe care și-l dorea foarte mult, de la Next).

După piscină, ne-am întors în cameră, unde am găsit o surpriză foarte frumoasă din partea hotelului:

Apoi ne-am îmbrăcat frumos și am ieșit la cină. Nu foarte departe, ci la restaurantul Pizza Hut, care e chiar lângă hotel. La Sheraton sunt două restaurante elegante, Benihana (de sushi) și încă unul, dar noi nu voiam să experimentăm, ci să mergem la sigur, așa că am ales să împărțim ceva la Pizza Hut, mai ales că tocmai ne îndopaserăm cu tort 😀

După aia ne-am întors în cameră, Eliza s-a jucat cu LOL-ul primit cadou, am făcut baie cu spumă și am ascultat muzică și ne-am culcat. Și a doua zi am luat un mic dejun somptuos (recunosc că amândouă suntem înnebunite după mic-dejunurile de la hotelurile elegante) și ne-am întors acasă să ne pregătim de petrecere.

A fost așa de frumos să petrecem împreună puțin timp fără să ne întrerupă nimeni încât sper să repetăm experiența și anul viitor!

3 Replies to “Cel mai frumos cadou de ziua ei – timp petrecut împreună”

1. O idee super! Mai ales ca și fetita mea își dorește o zi doar cu mine de când a apărut frățiorul în viata ei. Și acuși e și ziua ei… La mulți ani Eliza!

1. Laura Frunză says: Reply

Da, si la noi fratiorul a inceput sa fie “problema”. Se baga mai mereu peste noi si nu apucam sa stam de vorba mai deloc. Cred ca asta ii lipseste cel mai mult.

2. La mulți ani, Eliza! O idee foarte frumoasă. Toți copiii își doresc o zi cu mama lor, care de cele mai multe ori e ocupată.